Značky Gucci a The North Face v lednu představily už druhou várku nápaditých modelů vzešlých z jejich ojedinělé spolupráce. Kolekce, která se hlásí k tématu udržitelnosti, byla nafocena v kouzelné krajině Islandu.
Už v roce 2020 vzbudily značky Gucci a The North Face rozruch ohlášením spolupráce. Spojení dvou vzdálených světů – luxusní trendy módy a funkčního oblečení do přírody se představilo před rokem a nyní na něj navazuje druhá kolekce. Mezi zhruba 130 kousky najdete turistickou obuv, barevné péřové bundy a vesty, mikiny, kožené kabelky nebo batohy.
Běžný nylon při šití nahradila jeho modernější nadstavba: Econyl, nylonové vlákno vyrobené výhradně z odpadního materiálu, například z rybářských sítí nebo koberců. Lze ho poté zrecyklovat a znovu využít, čímž se snižuje jeho ekologická stopa. Jako tepelná izolace do hřejivých bund posloužilo prachové peří s certifikátem Responsible Down Standard, který zaručuje, že se husám, jež poskytly peří, dostalo vlídného zacházení.
Na přírodu se myslelo i při výrobě obalů. Všechen papír a lepenka pochází z udržitelně obhospodařovaných lesů. Krabice mají držadla, aby se zredukoval počet dalších zbytečných tašek.
Předešlá kolekce se fotila v Alpách, tentokrát kreativní ředitel Gucci Alessandro Michelle požádal o fotografie kreativní sourozeneckou dvojici Jalana a Jibrila Durimelovy. Snímky vznikly na Islandu mezi jeho ledovci a černým vulkanickým prachem. Do úchvatné krajiny vás přenese video ke kampani, které provází hudba od Mobyho.