Hotel Andaz Prague bude od 1. do 3. června hostit prodejní akci na podporu designérů, kteří kvůli současné situaci na Ukrajině museli omezit svou činnost. Část výtěžku poputuje i ukrajinské armádě.
Pop-up Charity Sale nabídne příležitost seznámit se s nejlepší módou od významných ukrajinských tvůrců a nakoupit si originální kousky. Nákupem zároveň pomůžete dobré věci. Výtěžek z prodeje bude věnován zúčastněným návrhářům a ukrajinské armádě. Během tří předchozích charitativních pop-upů už se podařilo vybrat 150 000 Kč.
Tento rok návrháři představí své letní kolekce a také domácí oblečení či plavky. Zastoupena bude rychle se rozvíjející značka s romantickými a futuristickými modely Biblioteque nationale. Dále Roommate, která vytváří domácí chic pohodlné oblečení a pyžama. Značka Bobkova přinese elegantní sofistikovanou módu. Udržitelnost, stylové a pohodlné oblečení a oversized kostýmky bude reprezentovat značka Holy Base a opět přivítáme i Gudu, značku, která se účastnila už prvního pop-upu a která uvede novou kolekci s nevšedními střihy a ženskými siluetami. Akce se zúčastní také top návrhářka Katya Silchenko se svou značkou The Coat.
„Touto událostí chceme spojit příjemné s užitečným. Nadcházející červnová akce je jednak výbornou příležitostí přiblížit českému publiku kvalitní a světoznámou ukrajinskou tvorbu, tak i snahou přispět na dobrou věc,“ říká organizátorka Teťana Babčuk. „K módnímu odvětví mám velmi blízko a jako Ukrajinka nadále cítím potřebu a nutnost pomáhat v této nelehké době. Zúčastnění umělci utrpěli nejen osobní ztráty, ale ze dne na den přišli i o své hlavní prodejní kanály, byli nuceni pozastavit výrobu a své obchody přesunout či zcela uzavřít. Část výtěžku bude proto věnována na jejich podporu, zbytek vybraného obnosu pak ukrajinské armádě.“