Po patnácti letech zkušeností v beauty byznysu se Barbora Sainerová a Eva Vondráčková rozhodly založit vlastní brand a online store Afterglow, který k nám přiváží novinky z niche kosmetiky. Kvalita, udržitelnost, upřímnost a žádné plané marketingové sliby – to jsou pilíře jejich značky.
„Chceme do Česka přivádět kvalitní niche produkty s účinným složením a funkčními benefity, které ale nepřeháníme a nedáváme jim zázračnou moc,“ říká Bára Sainerová, spoluzakladatelka Afterglow, která si během své kariéry vyzkoušela launche velkých značek v parfumeriích, budování beauty zón na festivalech i práci pro jeden z prvních clean beauty projektů u nás.
„Po 15 letech v beauty byznysu nás omrzel ten klasický, stále se opakující marketingový bullsh*t. Proto vám nikdy nebudeme tvrdit, že na Den matek je nevyhnutelný nákup nové rtěnky, protože prostě… není. Naopak chceme nabízet produkty bez zbytečných buzzwords a bez ohýbání skutečného efektu nebo dokonce vědy.“
„Vím, co s mojí pletí dělá jaká složka, a vím, jak dobře mi je, když do života dostávám kvalitu a férovost ve všech možných podobách,“ vysvětluje druhá ze zakladatelek, Eva Vondráčková, která je vystudovaná inženýrka chemie. Když dostala alergickou reakci na jednu konvenční luxusní značku, obrátila svou pozornost ke green beauty. Začínala jako maskérka u filmu, na reklamách a foceních, kde bylo její prací mimo jiné zakrývat nedokonalosti a nedostatky.
Bára a Eva pozorovaly všechny nešvary beauty byznysu, marketingové sliby zázraků, neustálou honbu za trendy, perfektní krásu prezentovanou na mladých modelkách a fotky na Instagramu plné filtrů. Rozhodly se to dělat jinak. Podle nich má beauty bavit a inspirovat a ne prohlubovat naše pochybnosti. Krása je totiž o dobrém pocitu ze sebe sama.
Afterglow v jejich podání si představte třeba jako ten fajn pocit, když vám někdo dá kompliment a vy se tak nějak víc rozzáříte. Nebo když z překážky uděláte výzvu a sami sobě dokážete, že pro vás není nic nemožné. Jako něco opravdového. Něco, co nepotřebuje filtr.
„Nechceme děsit a nechceme se vůči nikomu na sílu vymezovat. Zaměřujeme se na čerstvé, kvalitní ingredience z udržitelných, etických zdrojů a na jedinečnost každého produktu i značky,“ uvádí Eva Vondráčková. Afterglow spolupracuje s dosud neobjevenými niche brandy, které k výběru obchodních partnerů přistupují s velkou pečlivostí.
PHAEDRA BOTANICALS
Tato značka má řecké kořeny, ale založila ji Češka – podmořská archeoložka Lucie Vidličková. Ve unikátní řadě Fresh Series nabízí produkty plné silných, bioaktivních látek. Výrobu pak řídí na základě systému předobjednávek. Zákazník má tak do 3 týdnů v koupelně čerstvé sérum, které bylo vyrobeno přímo pro něj, a Phaedra Botanicals díky tomu předchází nadprodukci a plýtvání.
„Jsme hrdí na to, že kromě samotné značky máme jako jediní v EU práva tuto sérii v Čechách a na Slovensku prodávat,“ říká Bára Sainerová.
AIVA ORGANICS
V nabídce e-shopu Afterglow najdou zákazníci i finskou, ultra minimalistickou kosmetiku AIVA Organics. Ta se řídí originálním heslem 1+1=10, kterým dává beauty světu vědět, že i 2 skincare produkty lze použít na 10 způsobů. Jejich ikonický olej a krém je zkrátka dream team, který zvládne opečovat pleť, tělo, a dokonce i vlasy. Značka se navíc pyšní certifikací Ecocert. Na kosmetiku AIVA se můžete těšit jako na dárek k předplatnému v listopadovém vydání lifestylových novin WHAT.
Produkty obou značek jsou k dostání na webu www.afterglowclub.cz a u vybraných partnerů.