Vánoce jsou úspěšně za námi a svátek zamilovaných nás v nadcházejících dnech bude vábit k podmanivým nákupům. Ať už jej budete trávit doma s dlouholetým partnerem, na večeři s vaší osudovou láskou nebo nevázaně s kamarádkami, nechte se unést dnem v roce, kdy romantické fantazie neznají hranice.
Na rozdíl od vánočního party looku, který je silně postaven na oblečení samotném, vnímám valentine look v širším spektru. Zvýšenou pozornost má péče o tělo, jež podtrhuje krásné prádlo a šaty. Nabalzamujte pokožku těla „suchým“ olejem, který se po aplikaci rychle vstřebá a nezanechá na oblečení nechtěné mapy. Moderní technologie jdou kupředu mílovými kroky. Jako jednu z naprostých senzací současnosti vnímám lokální LED světelné terapie, které za pouhých deset minut výrazně rozzáří oční okolí a vypnou jemné vrásky. Krásná a zdravá pokožka je naším nejlepším doplňkem. Stejně jako osobitý parfém, coby tichý společník. TIP: pokud nechcete nechat nic náhodě a 14. února se chystáte na „lov“, vyzkoušejte intimní sérum Venuše. Tento jedinečný produkt udržuje naši dámskou oblast v nejlepší kondici, obsahuje vzácné oleje, jež přirozeně působí jako afrodiziakum. Mezi mé nejoblíbenější značky zaměřené na cocktailové a večerní šaty patří bezpochyby Nensi Dojaka, 16Arlington nebo Solace London. Toužíte po podobném tipu šatů, ale cítíte, že nebudete mít dostatek příležitostí na opakované nošení? Nevadí, salon The Dress Prague nabízí překrásné modely pestrého spektra barev k zapůjčení. Doplňky jsou vskutku jasné: malá kabelka, boty na podpatku a působivé šperky jsou receptem k dokonalému dotažení celodenního snažení. A pro nás, které budeme pravděpodobně doma s rodinou, mám slušivé řešení též. Objevte kouzlo pyžamek Little Saturday, která jsou šitá v Čechách a existují i v mini provedení pro naše nejmilovanější uzlíčky lásky.
Daniela Pilná je více jak jednu dekádu stylingovou konzultantkou úspěšných lidí v oblasti businessu a showbusinessu, kteří se často objevují na důležitých událostech a v záři reflektorů. Zde není prostor pro přešlapy a právě v této “red carpet” kategorii uplatňuje své dlouholeté znalosti etikety a DRESS CODE. Etiketa a dlouhodobé rozvíjení individuálních klientů je alfou a omegou její působnosti, které považuje za důležité a často značně podceňované. Vedle stylingových klientů se věnuje rozvoji a budování brand identity mnoha lokálním oděvním a kosmetickým značkám.