V desátém ročníku Czech Social Awards můžete nominovat inspirativní osobnosti a projekty ze sociálních sítí, a to v šesti kategoriích. Na slavnostní vyhlášení dorazí i loňští vítězové – lékař Marek Dvořák nebo tech-expert Petr Mára.
Tématem tohoto ročníku je Mirror. Ocenění tím poukazují na to, že sociální sítě jsou odrazem společnosti a mají vliv na vnímání reality.
„Pokud bych měl vybrat jednu jedinou skupinu, pro kterou bych chtěl mít sociální sítě, jsou to mladí lidé, kteří se rozhodují, co v životě dál dělat. Já mám tu čest jim být pozitivním vzorem a ukázat jim krásu práce, která se jmenuje urgentní medicína. Největší odměna jsou zprávy, že díky mým radám na sociálních sítích se někomu podařilo zachránit lidský život. Sociální sítě se staly součástí mého vesmíru,“ říká loňský vítěz Marek Dvořák.
Vítězové budou vyhlášeni 16. listopadu v prostorách pražské galerie DOX+. Moderátorkou večera bude již tradičně Zorka Hejdová, s níž jsme si nejen o sociálních sítích povídali v nedávném rozhovoru.
Na stránkách www.CzechSocialAwards.cz můžete do 21. září nominovat své favority v těchto kategoriích:
INFLUENCER
Popularizace slova INFLUENCER v tom správném smyslu. Nominovaní INFLUENCEŘI budou oceněni za svou autentičnost, kreativitu a schopnost budovat silné komunity na sociálních sítích. Dále budou oceněni za svou schopnost přinášet inovativní perspektivy na různorodá témata a obohacovat tak své sledující.
YOUNG IMPACT
V této kategorii se hledají inspirativní osobnosti, které nejen zábavným způsobem oslovují mladou skupinu sledujících a také se angažují v důležitých společenských a environmentálních tématech.
CONTENT
Tato kategorie ocení tvůrce různých typů obsahu, jako jsou videa, fotografie, texty nebo grafika, kteří svou tvorbou kreativně oslovují své sledující. Porota bude hodnotit přínos, kreativitu, inovaci a profesionální provedení obsahu, a to v rámci různých sociálních platforem.
RESPONSIBILITY BRAND
Kategorie RESPONSIBILITY BRAND se zaměřuje na ocenění zodpovědných českých značek a firem, které svou činností přispívají k pozitivnímu dopadu na společnost a životní prostředí. Tato kategorie hodnotí, jak tyto značky implementují principy udržitelnosti, etiky a sociální odpovědnosti do svého podnikání a komunikují je v rámci své značky na sociálních sítích. Nominace zahrnují značky, které se angažují v oblasti ochrany životního prostředí, podporují charitativní projekty, přispívají k rozvoji komunit nebo uplatňují etické postupy v celém svém dodavatelském řetězci. Důraz se klade na odpovědné a udržitelné podnikání jako součást moderního byznysu, který má pozitivní dopad na celou společnost. Nominace v této kategorii přinášejí uznání a viditelnost pro značky, které se zavazují k principům odpovědnosti a dlouhodobé udržitelnosti.
STARTUP
Kategorie STARTUP je určena pro inovativní projekty. Tyto startupy přinášejí svěží nápady a kreativní přístupy. Cílem je podpořit a ocenit začínající projekty, které mají potenciál ovlivnit digitální komunitu. Nominované startupy mají příležitost prezentovat své inovace a představit se širokému publiku na Czech Social Awards, což jim může pomoci v jejich dalším rozvoji a úspěchu na trhu.
PROJECT
Kategorie PROJECT oceňuje projekty, které využívají sociálních sítí a digitálních platforem k dosažení pozitivního dopadu ve společnosti. Tyto projekty mohou zahrnovat charitativní iniciativy, environmentální kampaně, kulturní události, vzdělávací programy nebo jiné aktivity, které přinášejí užitek a hodnotu pro širší veřejnost. Projekty v této kategorii nejen edukují, ale také přispívají k novým perspektivám a upozorňují na události, které stojí za pozornost, a tím přispívají k pozitivním změnám ve společnosti. Porota hodnotí společenský přínos a schopnost těchto projektů zapojit a oslovit širokou komunitu na sociálních sítích.
Z nominací vybere odborná porota pět nominovaných za každou kategorii, pro které bude možnéj hlasovat pomocí platformy Decision 21 metodou D21 od 15. do 30. října.
Kategorie TALENT už své nominované zná. Je určena pro tvůrce, kteří disponují výjimečným potenciálem, ale zatím se jim nedostalo tolik pozornosti. Do této kategorie se tvůrci přihlásili nominačním videem, které umístili na své sociální sítě. Následně porota vybrala tyto tři finalisty.
VEDU clothing
Za její výjimečné schopnosti přinášet inspiraci a povzbuzovat ostatní v oblasti udržitelné módy. Tvoří a recykluje staré oblečení a je skvělým příkladem pro ostatní mladé tvůrce. Její angažovanost a snaha o pozitivní změnu v módním průmyslu zaslouží ocenění a podporu, motivuje ostatní k udržitelnějšímu způsobu života.
Mii Paintings
Pravidelně sdílí své umělecké výtvory na sociálních sítích a přesáhla svým talentem i tuzemské hranice. Mii Paintings neustále rozvíjí své dovednosti a hledá nové způsoby, jak se zdokonalit v malování a vytváření jedinečných děl. Její odhodlání a vášeň pro umění jsou zřejmé a jsou zdrojem inspirace pro další talentované tvůrce.
Studio_marteena
Kadeřnice Martina Odstrčilová je skvělou kandidátkou, která ukazuje, že práce v daném odvětví se dá dělat s láskou, kreativitou a s inspirativním přístupem, přispívá k rozmanitosti obsahu na sociálních sítích a může motivovat další tvůrce. Je nejen talentovaná ve svém oboru, ale přináší do něj o mnoho víc než jen klasickou službu zákazníkovi.
Hlasování v kategorii TALENT poběží od 15. října na www.CzechSocialAwards.cz.
Nadto sama porota udělí SOCIAL SPECIAL AWARD – ocenění za inspirativní působení na sociálních sítích, které letos předá loňský držitel ocenění Petr Mára.
WHAT je mediálním partnerem Czech Social Awards. Aby vám nic neuniklo, sledujte anketu na sociálních sítích @czechsocialawards.