Jennifer Lopez je nechvalně známá pro svou vášeň k pravým kožešinám a často i lhostejnému chování k přírodě. Možná se ale u americké hvězdy začíná blýskat na lepší časy. Se svým snoubencem, bývalým baseballistou Alexem Rodriguezem, totiž právě vypustili na trh novou značku Tiller & Hatch, která vyrábí jen eticky zpracovaná zdravá mražená jídla, která jsou přizpůsobena pro rychlé zahřátí v elektronickém tlakovém hrnci. Část výtěžku ze všech prodejů navíc půjde na financování potravinových bank a charitativních organizací, které bojují proti hladu.
V dnešní době často nemáme dostatek času nebo peněz na to, abychom jedli tak dobře, jak bychom měli, nebo chtěli, což se pak často promítá do zařazení nezdravého rychlého občerstvení do našich jídelníčků. Proto se prý padesátiletá hvězda s jedním z nejslavnějších pozadí na světě a desítkami hitů na svém kontě rozhodla vyrábět zdravá hotová jídla, která budou navíc jen z těch nejlepších surovin.
Menší náklady na odpad a balení
Jennifer Lopez tedy spolu se svým snoubencem, bývalou baseballovou hvězdou Alexem Rodriguezem, uvedla na trh značku Tiller & Hatch, která nabízí mražené pokrmy, jež jsou navrženy pro rychlé zahřátí v elektronickém tlakovém hrnci. Z něj pak prý vyndáte porci klidně rovnou pro celou rodinu. Sama zpěvačka a herečka zdůrazňuje, že právě metoda tlakového hrnce je šetrnější k přírodě už jen proto, že spotřebujete méně vody a přípravků na čištění a umývání. „Zmrazené jídlo se během přepravy navíc nezkazí, což znamená menší náklady na odpad a balení. V mrazničce ho pak můžete uchovávat hned několik měsíců, což znamená také menší plýtvání potravinami a víc ušetřených peněz,” svěřili se partneři pro Euronews.
Jako z restaurace
Úspěšný pár se také vyjádřil, že zdravý způsob stravování chce i do budoucna vnímat jako ústřední součást svého životního stylu a dále by dvojice chtěla zajistit, aby jídla produkovaná jejich značkou byla nejen výživná a zdravá, ale také aby splňovala řadu etických kritérií při jejich přípravě. Masitá hotová jídla například obsahují pouze maso, které nebylo ošetřeno hormony nebo antibiotiky, přičemž každý pokrm je navíc připraven jako menu z kvalitní restaurace.
Bio potraviny i vegetariánské pokrmy
Za zmínku stojí i fakt, že část výtěžku ze všech prodejů půjde na financování různých přístřeší, potravinových bank a charitativních organizací, které bojují proti hladu. Značka, která se tento týden dostala do prodeje v amerických obchodech Walmart, odstartovala s osmi hotovými jídly, mezi něž patří například “Kokosové kuřecí dušené maso se zeleninou a rýží” nebo “Jihozápadní minestrone polévka s masovými kuličkami”. Hvězdná dvojice ale představila i budoucí vyhlídky, v nichž by se měla objevit i většina biopotravin a možností na přizpůsobení specifickým stravovacím způsobům, jako jsou vegetariánská nebo paleo strava.
„Jde nám o to, poskytovat cenově dostupná a výživná jídla rodinám po celé Americe a zároveň významně přispívat charitativním organizacím v celé zemi,” dodávají.