Ceny Czech Social Awards pro inspirativní osobnosti a projekty v online prostoru jsou rozdány. Influencerem roku se stal Čestmír Strakatý. Kdo bodoval v dalších kategoriích?
Zorka Hejdová, která je s Czech Social Awards spjata již řadu let, přivítala ve čtvrtek 16. listopadu v sále DOX+ hosty, mezi nimiž byli i loňští ocenění jako Lukáš Hejlík a Marek Dvořák nebo další známé osobnosti, které předávaly některé z cen, například modelka Jitka Nováčková nebo sociální inovátor Karel Janeček. Přenos slavnostního večera bylo možné sledovat také online.
První přišla na řadu kategorie Content. Cenu za inspirativní obsah si odnesla Jana Albrechtová, která prostřednictvím svého profilu Czech psychologist šíří osvětu o duševním zdraví. Titulem Responsibility brand se může pyšnit další oceněný večera, česká značka menstruačních kalhotek Snuggs. V kategorii Talent se tentokrát sešly samé ženy a cenu z rukou Lilie Khousnoutdinové a Patricie Fuxové převzala Martina Odstrčilová, jejíž kadeřnické proměny na profilu Studio Marteena sleduje přes 100 tisíc lidí.
Kategorii Project, kterou vyhlašoval slovenský rapper Majk Spirit, ovládla iniciativa Svoboda zvířat. Influencerem roku se stal Čestmír Strakatý. Ředitelka Czech Social Awards Michaela Derynková s influencerkou Not So Funny Any následně předaly cenu v kategorii Start-up Jakubovi Hennimu, zakladateli platformy Nesnězeno. V kategorii Young impact zvítězil Jiří Burýšek se svým YouTube kanálem Jirka vysvětluje věci.
O vítězích v jednotlivých kategoriích se rozhodovalo pomocí systému D21. Jedinou cenou, která vzešla z hlasování poroty, byla Special Social Award – cena za mimořádný přínos společnosti skrze sociální sítě. Loňský vítěz Petr Mára měl tu čest předat pomyslnou štafetu Nikol Leitgeb. Nikol letos se svými 685 tisíci followery výrazně přispěla k úspěchu sbírky na léčbu nemocného Martínka a svou společensky prospěšnou činnost se rozhodla zastřešit založením nadačního fondu Radovan.
WHAT byl jedním z mediálních partnerů akce.